VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Vissa medlemmar upplever att e-post från oss hamnar i skräpposten eller spamfiltret i Outlook eller Hotmail. Du kan lösa problemet genom att klicka i att framtida e-post ska hamna i inkorgen.

Min sida kan du lägga in flera barn, ändra adress, lägga in betalkort, se fakturor, läsa om nästa månads bokpaket, avbeställa, ställa in frekvens på bokpaketen och mycket, mycket mer. Skulle du ändå ha behov av att prata med någon på kundservice, finns vi självklart här för dig!

Om du vill returnera ett bokpaket, kan du självklart göra det. Använd gärna paketet som böckerna kom i och skicka till Sandviks Förlag AB, c/o Postpac AB, Norra Industrigatan 5, 274 30 Skurup. Observera att returkostnaden tillkommer.

Det stämmer. Här kan du vara medlem i en dag eller under så många månader du vill.

Vi har gjort så att bokpaketen som är anpassade till åldern på ditt barn kommer ca en gång i månaden. Men du kan själv ändra intervallen när du är inloggad på Min sida. Där kan du också avbeställa bokpaket. Läs om hur du ändrar intervallen under nästa punkt.

Om du vill att bokpaketen ska komma oftare eller mer sällan gör du så här:

Logga in på Min sida
Välj “Mina abonnemang”
Vid rubriken “Aktiva abonnemang”, tryck på knappen “Ändra”.
Scrolla ner till rubriken “Tid mellan varje bokpaket”.
Tryck på “Mer sällan” eller “oftare” tills du är nöjd.

Logga inn på Min sida
Tryck på “Mina abonnemang”
Vid rubriken “Aktiva abonnemang”, tryck på knappen “Läs mer om nästa bokpaket”
Scrolla ner och tryck på knappen “Avbeställ paketet” för att avbeställa hela bokpaketet.

Vi har märkt att vid ett fåtal gånger kommer inte välkomstpaketen fram. Det sker om du avslutar medlemskapet direkt efter att du registrerat dig. Om detta inte gäller dig vill vi att du skickar oss en e-post till goboken@goboken.se så vi kan undersöka det hela närmare.

Logga in på Min sida
Tryck på “Mina abonnemang”
Klicka på “Ändra”-knappen, vid rubriken “Aktiva abonnemang”
Scrolla ner tills du ser knappen “Avsluta medlemskap” vid rubriken “Medlemsstatus” 

Om du har en produkt som gått sönder under transporten, eller om du är missnöjd med kvaliteten, skicka en epost till kundeservice@goboken.no. Bifoga en bild av produkten om det gäller en skada och berätta vilken epost eller kundnummer du är registrerad på.

Du kan välja mellan att få faktura skickad till din e-post, eller betala med bankkort genom att lägga in din kortinformation.

Om det är något du undrar över kan du ringa oss på tel: 040-660 68 00

Telefontiden är måndag-fredag: 08.30-17.00.

Du kan även, dygnet runt, skicka en e-post till kundservice.

Postadress
Sandviks Förlag AB, c/o Online i Lund, Skiffervägen 10, 224 78 Lund.

Returadress
Sandviks Förlag AB, c/o Postpac AB, Norra Industrigatan 5, 274 30 Skurup.

Kontonummer
93 26 02-6. Mottagare Sandviks Förlag och Goboken.

Under MIN SIDA där kan du bl.a se bilder på nästa månads bokpaket och läsa mer om böckerna. Här får du också en översikt över ditt medlemskap, aktuella erbjudanden och vilka personuppgifter du har lämnat.

Har du kommentarer eller förslag till förbättringar är du välkommen att sända en e-post till oss.